דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים למניעת פריצות דלתות כניסה 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3028 פעמים ]

נהוג לומר ביתי הוא מבצרי, אך למרות שאנחנו משקיעים במערכות אזעקה מתקדמות, דלתות כניסה חזקות, ומנעולים מתוחכמים, לא פעם אנחנו נוכחים לדעת כי אין אנו בטוחים בביתנו כפי שהיינו רוצים להיות. על פי נתוני ה- FBI, בכל 15.4 שניות מתרחשת פריצה בארה"ב. בישראל המצב לא יותר טוב: על פי נתוני משטרת ישראל, פריצה או ניסיון לפריצה, מתבצעים בישראל כל 10 דקות בממוצע.
פריצות אלו, מתבצעות לרוב כאשר אנחנו לא נמצאים בבית, ועדיין, כאשר מקרה כזה מתרחש, אנחנו חשים כאילו פגעו בנו במקום הרגיש ביותר, אנחנו מרגישים כאילו אנחנו ובני המשפחה שלנו לא בטוחים יותר, וכי אין לנו שליטה על המתרחש בביתנו וסביב לו.

 

דע את האויב
על פי הסטטיסטיקות, רוב הפריצות מתבצעות בחודשי הקיץ, ובעיקר בתקופות ובשעות בהם רוב האנשים נמצאים מחוץ לבית: בעבודה, בבית הספר או בנופש. הפריצות לרוב מתבצעות על ידי גברים צעירים מתחת לגיל 25, המחפשים אחר פריטים קטנים ויקרים - מזומן, תכשיטים, מכשירים ניידים ומחשבים. חיפוש אחר פריטים אלו מתרחש פעמים רבות לצורך מימון הוצאות מחייה וסמים.
במעל 70% מהמקרים, הפורצים נוטים להימנע מלהשתמש בכוח בעת הכניסה לבית, ועל כן הם מחפשים גישה קלה אליו, כמו חלונות פתוחים, דלתות כניסה שאינן נעולות, עצים הגדלים מחוץ לבית עליהם ניתן לטפס ולהיכנס דרך החלון או עליית הגג, דלת מוסך פתוחה וכן הלאה.

טיפים למניעת פריצות


למרות שנראה כאילו פריצות לבית הינן אקראיות, ברוב המקרים מדובר דווקא בבחירת בית או עסק, בעלי גישה קלה לכניסה, ועם דרכי המילוט הטובים ביותר. ניתן להפחית את הסיכוי להיות קורבן פריצה על ידי נקיטת מספר צעדים חשובים:


    • יש להקפיד לנעול דלתות כניסה לבית בכל מקרה, כולל שערים או דלתות חוץ. יש שחושבים כי כאשר הם יוצאים למספר דקות, הם יכולים להשאיר את הדלת לא נעולה, בפועל, לפריצה אין צורך ביותר מכמה דקות, וההיעדרות יכולה להוות חלון הזדמנויות מצוין לפורץ

    • באזורים רוויי פריצות, יש צורך בהגברת אמצעי האבטחה והמעקב, כגון: חיבור מערכת אזעקה ומצלמה במעגל סגור, התקנת דלתות פלדה בכניסות הראשיות, העמדת תאורה חזקה סביב לבית, הדולקת בשעות החשכה, שתילת שיחים מתחת לחלונות, כך שימנעו את אפשרות הטיפוס וכן הלאה

    • בעת יציאה ממושכת מחוץ לבית, יש ליצור אשליה כאילו אתם נמצאים בבית, זאת על ידי השארת אורות דולקים, הפעלת מכשיר רדיו או טלוויזיה (עדיף באמצעות טיימר), העברת שיחות אל הנייד באמצעות שירות עקוב אחריי והקפאת מנוי העיתון היומי
בחירת דלתות כניסה


לעיתים, אנו נוטים לבחור דלתות כניסה מעוצבות ומתוחכמות במראה שלהן, מבלי לקחת בחשבון את פונקצית האבטחה שלהן. דלת יפה, אם אין באפשרותה להגן עליכם, כמוה כדלת פתוחה לזרים. על כן, אחד הנושאים החשובים בהגנה על הבית, הוא בחירת דלתות כניסה שיבצעו את תפקידן המקורי והוא להגן על הבית ויושביו. ניתן לעשות זאת על ידי הצבת דלתות פלדה, הוספת מנעולים ובריחים והימנעות משימוש במשקופי עץ.

רשפים דלתות כניסה, מוצרי ממ"ד, משקופים, דלתות אש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב